Aftellen!!

Nog maar 1 week... dan ruil ik dit koude kikkerlandje in voor een warm berglandje in Zuidelijk Afrika! Wij gaan naar Lesotho!!

Laughing
Lesotho (spreek uit lesoethoe) is een klein landje inZuid-Afrika, dat ongeveer even groot is alsBelgië.

In Lesotho zal ik samen met Wieke een afstudeeronderzoek doen bij een organisatie die onderdak bieden en zorg draagt voor de verwaarloosde, HIV/Aids besmette en andere kwetsbare kinderen van 0-5 jaar en hun families.
Wij gaan de organisatie helpen bij het opzetten van een 'skill-training centre'. Dit is een soort centrum waar ze de mensen willen trainen in vaardigheden, zodat ze producten kunnen maken die ze kunnen verkopen, zodat ze zelf beter in hun levensonderhoud kunnen voorzien. maar voor dit centrum opgezet kan worden moet er onderzocht worden hoe dit project het beste opgezet kan worden, wie ervoor in aanmerking kopen, wat er aangeleerd zal worden, door wie en waar en hoe de producten verkocht kunnen worden. Daar zijn wij als het goed is voor:)

Door middel van deze reisblog kan je op de hoogte blijven van wat ik allemaal doe en mee maak aan de andere kant van de wereld

Cool
. We zullen 3 maanden in Lesotho blijven en daarna doorreizen naar Zuid-Afrika voor een welverdiende korte vakantie, waar we zullen verblijven in Jeffrey's Bay bij mijn ouders. Als je toch 'in de buurt' bent....
Wink

Tot die tijd nog 'even' inkopen doen, bedenken hoe ik alles in 1 tas moet krijgen, laatste schoolopdrachten maken, afscheid nemen van familie en vrienden en met m'n gedachten al onderweg zijn...

Reacties

Reacties

Sifra

Eline! Jaja, bijna! Nog 1 nachtje slapen! Alles in de koffer kunnen krijgen :S. Was bij mij bij twee weken Bosnië al een punt. Gelukkig ga jij de zomer in ;-) 19 graden lees ik net. Dat kan warmer ;-)
Goeie reis, meis!!!

Liefs Sief

Gerdien

He Eline,

... Ik heb je weer gevonden; nja, op de site dan...

Nog geslaagd voor iets tegen de regen? Mmm... je had ook een lading poncho's mee kunnen nemen bedenk ik me nu. Nja, dat is misschien niet zo handig en bestand tegen die plensbuien daar in Lesotho?!

Al kriebels in je buik?!

Alvast 'n goeie reis met veilige aankomst gewenst morgen!

Greetings met weer een (dit keer denkbeeldige) hug, Gerdien

Arriënne

He Elien,
Vanuit het sneeuw/regenachtige Nederlandse landje ben ik erg benieuwd of je een goede reis hebt gehad. Maar vooral of jullie veilig en wel op plaats van bestemming gekomen zijn? Hoe is het daar? Is het een beetje wat jullie hadden verwacht? Zie je het nog allemaal zitten ;) hihi, nou een hele goede tijd daar en ik wacht met spanning op een berichtje :D
Liefs, xie Arri..!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!